dissabte, 19 de desembre del 2009

5.- TANCAMENT DEL CURS I AVALUACIÓ


Ja arribant al final del semestre m'agradaria compartir amb vosaltres la meva opinió sobre el treball realitzat durant aquests mesos. La creació del blog ha
estat una bona idea, doncs, era la primera vegada que utilitzava aquesta manera de treballar.
M'ha agradat fer una PAC4 a nivell transversal, així després de cada PAC hem hagut de fer una reflexió individual que personalment m'ha ajudat a anar interioritzant nous aprenentatges sobre l'assignatura.
Després de tornar a llegir-me el meu blog he pogut observar que he seguit amb les expectatives que tenia creades en un inici; voldria dir totes menys una: em pensava que en faríem més ús dels blogs dels nostres companys; ja sé que la posibilitat d'entrar-hi i llegir les opinions d'ells hi és, però el fet de no haver de fer cap treball en concret sobre els blogs dels nostres companys, potser fa que no t'hi aturis a esbrinar les seves opinions amb més detall.
El treball de les PACs a nivell més pràctic que teòric m'ha resultat atractiu, diferent, més motivador; encara que la creació de la WQ em va portar una bona feina, però després, amb el pas dels dies, ja no ho he anat veient amb més positivitat.
El treball realitzat crec que compleix amb el poder assolir nous aprenentatges i aconseguir els objectius marcats per l'assignatura.
Quant a la utilitat que li donaré al meu blog...de moment el tinc creat i me'l guardaré amb el que he realitzat de l'assignatura i pel que fa a la WQ ja he passat adreces als companys del treball de la ESO per a què en puguin fer ús i m'ho han agraït.
Per a mi ha estat una assignatura on el temps que hi he dedicat m'ha servit per a tenir nous coneixements tant a nivell de teoria com de pràctica. Estic contenta amb el funcionament en general de l'assignatura.
Res més... donar les gràcies a l'Eli per la dedicació que ens ha donat i als companys per poder anar fent un treball conjunt.
Una abraçada i molta sort companys!!
Susanna.